LäkarbesTvätt tid & huvudvärk & läkarbesök !

Idag har vart en tuff dag då Melina's 
medicin var helt  slut här hemma.
Så lägligt hade hon ju tid hos skolläkaren på skolan med 
Skolsköterskan också. BUP hade ju inte skrivit ut någon
medicin fast jag & Melina var på besök där förra veckan och kollade blodtryck, längd & vikt.
 
Så idag har det vart lite smått kaos då man märker på Melina att överaktiviteten ständigt är med. 
 
Har haft tvättid såhär på kvälls kvisten och huvudvärken har bestämt för att göra mig sällskap också. Men allt är i stort sett klart  & nu är även Melina nattad. Så jag ska fortsätta läsa i boken jag håller på med.
Håkan Östlundh- Män ur mörkret 
heter den.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0